Strona główna Klubowicze Blogi Zdjęcia Filmy Ankiety Spotkania Grupy Forum

Moja suczka nic nie je! Ratujcie!

 
Nowy Temat
Odpowiedź
Flaga
 
  • Autor
  • Treść
 
martam87

postów: 10

02-07-2009, 07:58    Cytuj
Punktów: 0   Głosuj

Witam,

Może moj temat sie powtarza, ale naprawde potrzebuje Waszej pomocy, ponieważ jestem z psem na wakacjach i to zagranica i nie mam pojecia gdzie jest tu weterynarz i do tego moj niemiecki jest slaby.

Moja skundlona sznałcerka nie chce nic jesc nawet wody nie pije wczoraj jeszcze cos skosztowała ale dzisiaj jest tragicznie jeszcze rano trochę zwymiotowała białą cieczą podobna do śliny, w domu caly czas leży, a jak pójdzie się z nią na spacer to idzie z tyłu jak by było dla niej to męczarnia.

A co do choroby jestem przekonana że nic jej nie jest bo jedzenie ma z polski (to co lubi), chodzi tu na smyczy (jest w polowie cieczki) wiec mam oko na to co bierze do pyska. Gorączki nie ma, nos ma wilgotny, co do wypróżnienia to tego nie zrobiła no ale nic dziwnego skoro nic nie jadła. Próbowałam jej na siłe dać jeść no ale ile tak można. Podejrzewam, że może strajkować (zmiana otoczenia, nowi ludzie, duże miasto), no ale tak długo?

Czekam na wasze porady.

Ruth

postów: 1929

02-07-2009, 08:04    Cytuj
Punktów: 0   Głosuj

O matko. Współczuje, ale nie znam się zabardzo. Módl się, żeby Fairytale weszła dzisiaj na forum!

Ale cośtam słyszałam. Może się stresuje zmianą miejsca? Jesteś z rodzicami?

Pazurek85

postów: 1871

02-07-2009, 08:17    Cytuj
Punktów: 0   Głosuj

Zimny nos nic nie mówi. Pies ma nadprodukcję łez, które spływają kanałami łzowymi do nosa, co nie ma nic wspólnego ze zdrowiem. Może stres. Albo może jest chora. Choroba nie musi być wywołana przez jedzenie... Może cieczka? Czy ma ją pierwszy raz?? Wymiotowanie żółcią z żołądka, nic dziwnego, nie ma czym wymiotować bo nie je. A może ugotuj jej dietetycznego kurczaczka z ryżem, u mojego sznaucera to najlepsze jedzenie, nic się nie dzieje, uspokaja żołądek, nie drażni przewodu pokarmowego i jest lekki. Jeżeli nic nie poskutkuje, wracaj do Polski, jedź do weta, bo zdrowie psa jest najważniejsze.

martam87

postów: 10

02-07-2009, 08:41    Cytuj
Punktów: 0   Głosuj

tak jestem z rodzicami

a piesek zjadl wlasnie troche mięska z kosci od zupy (mama obrała jej wiec kosci tam nie bylo) no i 4 cisteczka wzieła

no ale mnie to nie zadowala

a co do powrotu do polski to przez 2 tyg nie ma szans wiec jak sie pogorszy to bede muusiala udac sie do jakiegos szwaba

martam87

postów: 10

02-07-2009, 08:43    Cytuj
Punktów: 0   Głosuj

mam nadzieje że to tylko strajk glodowy

bo jak sie z nia bawisz to odwzajemnia to, tylko nie chce jej przemeczac skoro ma pusty żołądek :(

Aguu

postów: 360

02-07-2009, 08:44    Cytuj
Punktów: 0   Głosuj

Może to być związane z upałami oraz mógł to spowodować stres związany z podróżą itp. Na razie postaraj się zapewnić jej jak najwięcej wody. Ehh, naprawdę nie wiem czy można jakoś inaczej pomóc :( Ale faktycznie - powinnaś udać się z rodzicami do weterynarza w Niemczech.

 

Aaaa, a od ilu dni nie je?

martam87

postów: 10

02-07-2009, 08:46    Cytuj
Punktów: 0   Głosuj

a i co do cieczki to jest jej druga

martam87

postów: 10

02-07-2009, 08:52    Cytuj
Punktów: 0   Głosuj

w sumie taka głodówkę ma od dzisiaj wczoraj jeszcze cos zjadła, wody tez nie piła dziś tylko zamoczyła lekko pysk jak ja "prosiliśmy", a jesteśmy tu od poniedziałku

szkoda jest mi też mamuśki bo chodzi z czerwonymi oczami bo traktuje ją jak drugą "córkę"

Pazurek85

postów: 1871

02-07-2009, 09:09    Cytuj
Punktów: 0   Głosuj

Pies, w końcu członek rodziny.

martam87

postów: 10

02-07-2009, 09:35    Cytuj
Punktów: 0   Głosuj

nie wiem czy to nie byl za glupi pomysl ale dalismy jej troche herbaty mietowej takiej nie zamocnej moze ruszy tam cos jej w zoladku :)

Yoanna

postów: 1096

02-07-2009, 10:43    Cytuj
Punktów: 0   Głosuj

A jest gorąco? Może przez stres i zmianę środowiska? :\  Może z powodu upału straciła apetyt. Najlepiej poradzić się weterynarza...

martam87

postów: 10

03-07-2009, 08:46    Cytuj
Punktów: 0   Głosuj

wiecie, jestem pewna ze strajkuje bo jak dajemy jej na sile jedzenie to skubana je normalnie

ah.... tylko ile to moze potrwac, to nie mam pojecia

Wolontariuszka

postów: 21

06-07-2009, 04:27    Cytuj
Punktów: 0   Głosuj

czy twojej suczce głośno

 burczy w brzuchu?

Wolontariuszka

postów: 21

06-07-2009, 04:31    Cytuj
Punktów: 0   Głosuj

jeżeli nie będzie chciała jeść podaj jej jedzenie doustnie a kiedy nie będzie chciała pić wody nabież jeą w strzykawkę i wciśnij jej do pyska zawartość strzykawki 

psiarz

postów: 1187

06-07-2009, 05:04    Cytuj
Punktów: 0   Głosuj

kiedy mój pies miał parwowirozę,to dawałam pokarm doustnie(wodę też!). Pies prawdopodobnie zwymiotuje,ale trzeba powtórzyć. Zachęcaj psinę do ruchu,by zapomniała o bólu. Nakłaniaj do pieszczot i daj się później psu wyspać. Ale znajdz lepiej weta. Wystarczy poszukać! Znak lekarzy weterynarii jest taki sam!

martam87

postów: 10

06-07-2009, 05:59    Cytuj
Punktów: 0   Głosuj

dzięki wszystkim za porady, w czwartek jedziemy do polski wiec tam juz pojde do weta A do tej pory daje jej doustnie jedzenie wciaż nie rusza sama jedzenia (no czasami zje sobie psie ciasteczko i to wszystko) ale co do samopoczucia to juz jest lepsze w porownaniu jakie miala wcześniej

If it was so, it might be; and if it were so,it would be; but as it isn' t, it ain' t. That's logic.
Lewis Carrol